fredag den 15. februar 2008

Indkøb i USA mm.


Jeg fik jo handlet lidt ind fra "over there". Her er lidt disney papir, stickers, album mm. Vi havde jo vores egen prinsesse med på turen, og var på besøg i Disneyland på Celines 3 års fødselsdag. Den var en dejlig dag, feriens varmeste dag godt 20 grader. Celine blev fotograferet med mange af prinsesserne, mickey, fedtmule mm. Så da vi senere på turen kom i en scrapbutik blev vi jo nødt til at investere i Disney papir med tilbehør. Jeg skal nok vise flere af mine indkøb senere. Da jeg var rundt på blogvandring fik jeg en ide til "fødselsdagskort" hos Troll13 bolcher (tak for linket). Smart og nem indpakning til en pengegave. Så blev de gaver klaret til 2 af weekendens 3 fødselsdage.


2 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

super lækre ting og sager du der har købt :)
og de er bare flotte de der poser fra rikkes blog :)

Charlotte sagde ...

Klart at du skulle handle Disney-sager ind til de billeder i har taget af ovre there!! :-) Glæder mig til at se resultatet.

Og det var en god ide med de pakker til pengegaver!! Og super lækkert papir du har brugt.