søndag den 27. april 2008

Flere kort mm.

Jeg har stadig mange aftenmøder, så det er bare blevet til lidt kort.


I går aftes fik jeg lige tid til at deltage i Scrapsisters CyberCrop, jeg deltog i opgave 6, "fri leg" dog med nogle minimumskrav. Jeg valgte at lave en foldet gaveæske, 1 stk ensfarvet karton og 1 blomst. Det blev til denne æske

Jeg har brugt mørk brun ensfarvet karton, sommerfuglen har jeg selv foldet og givet "bladguld" rundt i kanten, det samme har bladene fået. Vandkanden er fra et 3-d ark og blomsten er fra en gl. lyskrans. Jeg var så heldig at blive udtrukket som vinder i opgave 6, nu glæder jeg mig til at se hvad jeg har vundet!

3 kommentarer:

piabau sagde ...

Super kort og tillykke med præmien der kommer

Kom så igang sagde ...

Flotte kort du har fået lavet og tillykke med præmien

My Paper World sagde ...

I love your cute cards!