søndag den 23. november 2008

Flere kort og svar på holdbarhed på album

I denne uge har jeg fået lavet 3 vidt forskellige kort. Først et "explosion card" ideen hentet fra Dawn's stampin studio, en super blog, med masser af inspiration.

Det næste kort blev et mere "almindeligt" kort, som er til et "gammelt" dagplejebarn som blev 18 år igår.
Det sidste kort er til min kollega, som lige har fået en datter.
Ideen er liftet fra Niki Estes blog.
Jeg er gået igang med at strikke et nyt sjal, denne gang et Super Karla's fantastiske ønskekappe.
Jeg havde noget Ulricks Candy Floss garn (lys grå) på lager, så jeg håber at der er nok.
Jeg mangler lige at svare på B.J's spørgsmål ang. holdbarheden på "Mit første album". Alt materialet er lavet syrefrit, det gør jeg med alt scrapbook, så det burde kunne holde evigt. Men jeg ved ikke, med hensyn til fedt fra fingre, når der læses i det.

1 kommentar:

Anne Bente sagde ...

åhhh så lækre lækre kort du der har lavet.