lørdag den 2. januar 2010

Et kort til kortudfordring på Scrapsisters

I dag har jeg lavet et kort til Januar måneds kortudfordring på Scrapsisters forum lavet af Karin. Man skulle bruge bølgepap, embossing og maske. Da jeg ikke ved om jeg på lægge kortet på min blog, kan du se kortet her foreløbig. Jeg har valgt at lave kortet hvidt i hvidt. Det var en rigtig sjov og lidt tidskrævende udfordring.

Materialer til kortet:

  • Maske, som er et mønster, jeg har valgt en rose.
Jeg har skåret rose ved hjælp af min Robo, i et skilleblad til ringbind. Først lagde jeg masken til højre på et stykke creme farvet karton og duppede hvid stempelfarve på. Da det var tørt lagde jeg den venstre maske (rosen) ovenpå det duppede og duppede med embossing. Strøede Embossing powder over i farven Seafoam white, varmede det. fFjernede begge masker og nu fremstod en hvid rose på det creme farvet karton.
  • råhvidt karton til kortet
  • hvidt bølgepap
  • brudeslør
  • Embossing Powder, Seafoam white
  • 3 "diamant" hjerter
  • 1 sløjfe i organzabånd.
  • hvidt karton til inderkort, hvorpå der også er embosseret en rose.

Tak fordi du kikkede forbi, læg gerne en lille hilsen til mig.

Ingen kommentarer: