lørdag den 26. februar 2011

1. udfordring i kortmester

Jeg har da helt glemt at jeg har meldt mig til kortmester, som forgår på Scrapsisters. Den første udfordring er vælg et tema. Jeg har valgt temaet drenge, kravet er at man skal bruge mindst 4 af følgende farver, blå, sort, sølv, grå, grøn og en stjerne. Der må ikke være rødlige nuancer. Jeg fik lavet dette kort i søndags,

men har først i dag fået lagt det op i Scrapsisters galleri.
Jeg har valgt at lavet kortet i gråt karton, med sort, blå og sølv. Inderside i kortet er lavet af sølvkalket gennemsigtigt papir. Kortet er allerede blevet sendt til en som cykler rigtig meget.

4 kommentarer:

Ifversen sagde ...

Hvor er det flot!

Karina Beck sagde ...

Flot kort, du har lavet til konkurrencen!

HenrietteH sagde ...

Hvor er det er lækkert kort...

Gitte sagde ...

Et rigtig flot drengekort.:)