søndag den 17. august 2008

En Award


Jeg har modtaget denne award fra Raziel, mange tak for den. Nu er reglerne så sådan at jeg skal finde 5 andre personer som opfylder kravene:

The Rules of this award are:

1. Only 5 people allowed.

2. 4 have to be dedicated followers of your blog

3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.

4. you must link back to whoever gave you the award.

Det er en svær opgave, det kan godt være at I har modtaget denne award før men så er det fordi I har fortjent at få den endnu engang og som en tak for at I er så søde at kommentere på bloggen.
Charlie
Charlotte
Pia
Troll13
og endelig skal
Kludemutter også have en award, godt nok bor du ikke i den anden ende af verden, men i Jylland.
Håber at I vil tage godt imod denne award.

3 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

1000 tak for awarden :9

Pia sagde ...

Tusind tak for awarden, den er jeg glad for. jeg har den og håber derfor at det er ok at jeg ikke sender den videre

Charlie sagde ...

1000 tak for awarden c") den er jeg glad for.