tirsdag den 12. august 2008

æske

Vi løser altid sudoku når vi er på campingferie, så istedet for at alle de udklippede sudokuopgaver ligger og roder rundt, har jeg lavet mig en æske.

Tallene på æsken har jeg give sugar coating, det volder mig godt nok noget besvær. Jeg har svært ved at få det til at hæfte ordentligt. Hvis der er nogle som kan komme med en god løsning på mit problem vil jeg blive glad.
Jeg har også lavet et "never ending card". Det er et kort som man kan blive ved med at lukke op, og nye sider kommer frem. Sjov idé.
Alle motiver og tekst er printet på computer, da jeg ikke har ret mange små stempler. Så det krævede lidt planlægning og udregning, da der er printet på både for og bagside af arkene. Men jeg er rimelig tilfreds med resultatet. Hvordan kortet virker kan ses på en af mine foretrukne blogs iøjeblikket, Dawn's Stamping Thought. En blog med rigtig mange gode idéer.

2 kommentarer:

Charlie sagde ...

Glemte at skrive navn på pariser scrapbutik - så her har du den.

Le Temple du Scrap. Ligger 2-3 stop med metroen fra Seinen eller ½ times rask gang fra Notre Dame ned ad Boulevard St. Michel. BESTEMT et besøg værd - de har VANVITTIG meget - besøg deres hjemmeside og kig. Da jeg var der i juli havde de rabat på alt Quickutz.

Tyskland - der kender jeg ikke nogen - har du googlet??

Karina Beck sagde ...

Flot æske