lørdag den 10. oktober 2009

Skagen

I denne uge har jeg ikke lavet nogle bidrag til kortmester 2009, vi har været på ferie. Ferie blev holdt i det dejlige Skagen sammen med mine svigerforældre, mand, børn, svigerbørn, børnebørn og "barnehund" (min søn og svigerdatters hund)Ialt 10 personer + 1 hund. Vejret var lidt blandet, men vi var da en tur på Grenen


Torben, Lise, Celine, Marck, Karina og Katja


og ved en tilsandede kirke.

den tilsandede kirke i solnedgang

Vi fik da også power shoppet i Skagens butikker, jeg fik købt en lækker frakke (fra NoaNoa). Der blev også tid til en tur i Nordsøen Oceanarium

Farfar og Felicia

og en lækker frokost i Pakhuset. Jeg fik et meget lækket stjerneskud


På vejen hjem igår var vi forbi Randers Regnskov, det var en fantastisk oplevelse.

Celine

Tak for en dejlig ferie til hele familien. Jeg håber, at vi kan samles igen til næste år.

Ingen kommentarer: