mandag den 18. oktober 2010

Endelig livstegn



Det var så den sommer som gik med næsten ingenting, på den kreative side i hvertfald.

Jeg var så uheldig at vælte med min cykel, 2. dag i min påskeferie. En lørdag formiddag midt i Würtzburg. Jeg er i dag glad for at jeg køre med cykelhjælm, ellers var det vist gået meget værre.

Jeg brækkede højre hånds rodsknogler, fik en flænge i hagen og ødelagde 4 kindtænder. Efter hospitalsbesøget hvor flængen blev syet, og hånden lagt i gips, blev vi enige om at fortsætte ferien næsten som planlagt, dog uden cykelture. Vi kørte videre mod Frankrig

Forår i Monet's have

Trods smerter og uden at kunne tygge ret meget blev det da ferie for mig. Torben mener dog ikke at det kunne kaldes ferie, han skulle jo lave alt og samtidig være sundhedshjælper for mig. Tænderne er endnu ikke helt i orden, (forsikringen har været længe om at give grønt lys for betalingen af skaderne). Brudet i hånden er vokset sammen, men lang-, ring- og lillefinger er ikke særlig samarbejdsvillige. Jeg har desværre udviklet refleksdystrofi i min højre hånd. Så jeg kan kun bruge hånden i ca. 15 min af gangen inden den bliver den følelsesløs. For godt 4 uger siden er jeg endelig startet på arbejde igen og så småt begyndt at kunne lave lidt kort og strikke et par pinde nu og da.

Ingen kommentarer: