søndag den 31. oktober 2010

Bordkort

I år var det vores tur til at være med til at arrangere fætter/kusinefest. Jeg lavede disse bordkort. På hvert kort var der en sikkerhedsnål så det kunne sættes på tøjet bagefter. Der er næsten altid nogle nye deltager med, så er det nemmere at huske hvem der er hvem. Her har jeg kun nået at lave mit eget navn men jeg fik sat navn på alle 25. Vi havde en rigtig hyggelig fest på Comwell i Roskilde. Et helaftens arrangement med overnatning og morgenmad. Super lækre omgivelser og rigtig god mad.

Dette er mit bidrag til bonusudfordringen om Halloween, på Kort o mania

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjj for en god ide med de kort der,
knusss

Fossdal sagde ...

God idé med de græskar. Det skal jeg da huske, hvis jeg en dag skal holde høstfest, eller sådan noget i den retning.

Pia sagde ...

wow så flotte bordkort