søndag den 7. november 2010

En hård uge

I denne uge blev det noget hektisk. Torben havde fødselsdag i torsdags, så vi havde inviteret hele familien til middag i går, lørdag. Men.......

Tirsdag aften gik vores ovn i stykker, hvorfor sker sådan noget altid når det er mindst belejliget, så nu var gode råd dyre. Onsdag måtte vi ud og købe en ny, den kunne vi hente om torsdagen. Men inden ovnen kunne blive monteret skulle skabet ombygges, væggen bagved males og nye hylder isættes. Torsdag eftermiddag blev ovnen hentet hjem. Men vi skulle ud og spise med vores børn, svigerbørn og børnebørn om aftenen, det er en dejlig tradition vi har til vores fødselsdage. I år blev det på Ristorante La Rustica i Ro's torv , rigtig lækker tilberedt mad og flot serveret. Da vi kom hjem, fik Torben monteret ovnen, mens jeg fandt min seng. Så da jeg stod op næste morgen var der en fin ny ovn i køkkenet, skønt.


Den blev afprøvet fredag, hvor jeg bagte lagkagebunde. I går havde vi næsten hele familien (24 heraf 8 børn) til middag og hygge. i ugens løb fik jeg da nået at lave et kort til min dejlige mand



Stempel: BBQ Jim fra Digi Stamp Boutique, farvelagt med Copics markers
Det blev en hård uge, men det var nu også dejligt at se så mange af familien.



Ingen kommentarer: