søndag den 21. november 2010

Flere kort til julearrangement

Det er lige blevet til et kort til Renata's udfordring på vintages julearrangement. Udfordringen lød på: brug blomster og snekrystaller. Jeg lavede dette kort


Baggrundspapiret har jeg embosseret med snekrystaller, det kan bare ikke ses i det dårlige fotolys som der er i dag. Men der er også sat krystaller på bagefter, de er sprayet med Glimmer mist.

Julestjernerne har jeg lavet af rødt karton, efter at de var skåret ud, gjorde jeg dem våde og krøllede. Da de var tørre, blev de samlet og fik lidt guldglimmer dutter på midten.
Jeg har også lavet et candy kort til Meretes udfordring, som er: lav et blåt eller lilla kort/æske.

4 kommentarer:

Renate sagde ...

Et riktig så vakkert kort du har laget her og det bildet der e rvel bare skjønt.
Nydelig med blomster og snøkrystaller.

Takk for at du deltar i min oppgave hos Vintageutfordring.

Hilsen Renate

Benita sagde ...

Sikke et lækkert kort! Lækre farver og flot løst.

Tak for deltagelsen i vintageudfordringen

Meretekj sagde ...

Et nydelig kort du har laget til min utfordring.
Takk for at du deltok på min utfordring. Meretekj

Pia sagde ...

super flot kort