søndag den 21. november 2010

Mettes udfordring

Efter en dejlig lørdagsmiddag, som var bøf af kalvefilet med råstegte kartofler, bønner og gorgonzolasauce. Mums hvor det smagte.

Godt mæt, måtte jeg da lige lave et nyt fyrfadslys-æske kort til Mettes udfordring i Vintage udfordrings julekortsarrangement. Mettes udfordring er at bruge engle. Jeg lavede kortet ganske enkelt med en lille engel og 2 hjemmelavede blomster.
Jeg regner med at jeg også i dag kan nå at lave lidt mere til julekortsarrangementet.

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

mumsss blir lækkersulten, og et smukt kort.

Mette sagde ...

Nydelig englekort som er flott pyntet!

Takk for du deltar på min utfordring i julekortarrangementet:))

Klem Mette

Benita sagde ...

Sikke et super lækkert kort! Det ser godt ud med blomsterne og den fine lille engel. :)

Tak for deltagelsen i vintageudfordringen.