onsdag den 24. november 2010

1 måned til juleaften og snemændskongress

I dag er der 1 måned til juleaften, Jeg var forbi Cecilies blog idag og hun vil starte på at blogge hver dag indtil juleaften. Jeg har også de sidste år været med til at blogge hver dag i december, så jeg går med i legen og vil prøve at blogge hver dag fra nu af til juleaften måske helt til nytårsaften. Det er rigtig sjovt at følge med på hinandes blog og se hvilke ting der sker i de små hjem her omkring juletid. Håber at der er mange som har lyst til at skrive en kommentar når I er her forbi.

I dag er der startet en lille snemandskongress her i huset. Det blev foreløbig til 10 stykker og jeg er ikke sikker på at det bliver ved det. Jeg tror der kommer flere. Jeg har skåret dem på Robo'en, så hvis du vil har filen kan du bare sige til.

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hold da op hvor er de flotte, jeg har desværrwe ikke sådan en maskine

rhh sagde ...

det er nogle rigtig søde snemænd du har lavet er sikker på de nok skal komme til at pynte i julemåneden

Anonym sagde ...

Hej Mutte
de er bare så flotte dem kunne jeg godt bruge er i gang med at lave 25poser med snemandssuppe min datter ønsket at dele ud dem ud nu til fødselsdag. ha en god dag
hilsen Pernille
pernillej_mail@yahoo.dk