fredag den 18. december 2009

18. december - en krans

Jeg fik lyst til at prøve at lave en julekrans, inspirationen kom fra Scrapsisters' forum; en fantastisk krans.

Jeg har tidligere i år fået en del flamingokranse forærende, så her fik jeg brugt en af dem og den del af knapperne som jeg har arvet fra min mor. Det var sjovt at lave blomsterne, her kan du se hvordan de laves. Jeg gjorde dog kartonen våd da jeg synes at det var nemmere at forme blomsterne, men pas på, den bliver meget skrøbelig så længe den er våd.

8 kommentarer:

Ifversen sagde ...

Hvor er den blevet flot! Flotte farver...
Godt tip med at gøre blomsterne lidt fugtige.

Unknown sagde ...

Den er meget meget smuk :)

Karina Beck sagde ...

Den er blevet rigtig flot din krans!

Netti sagde ...

Hvor er den flot og sikke lækre farver. Sikke en god idé med at gøre kartonnen våd.

rhh sagde ...

det er blevet en rigtig sød krans som sagtens kan blive hængende efter jul

Anne Thormose sagde ...

Skøn krans. Super ide med at gøre blomsterne våde. Nu får jeg helt mod på også at forsøge mig med en krans. ;o)

Pia sagde ...

fantastisk smuk krans du har lavet, lækre farver. Du må have en dejlig weekend

Helle Sahl sagde ...

Super flot krans. Lige de farver jeg har fortrudt jeg ikke lavede min i.

God weekend