tirsdag den 22. december 2009

22. december - glutenfri tarteletter

Nu er de sidste gaver kommet med postmand Per. Nu mangler der lige at blive lavet nogle enkelte kort og pakket de sidste gaver ind. I dag har jeg forsøgt at bage glutenfri tarteletter , den lykkedes ikke særlig godt, de smuldre fuldstændig. Hvis der er nogle som ved hvordan det kan lykkes så giv mig lige et skriv. Jeg skal bruge dem 2. juledag. Det er Torbens store ønske at få tarteletter med høns i asparges. I morgen vil jeg prøve at bage nogle vandbakkelser og tørre dem, det er hvad jeg kan finde når jeg googler glutenfri tarteletter. Jeg har også fået lavet endnu en værtindegave.

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Super flot og gennemført!!
God jul til dig og din familie.

Betina Olesen sagde ...

hvor er de bare flotte... glædelig jul til dig og dine...