mandag den 28. december 2009

28. december - flere bidrag

Jeg fik lavet lidt flere bidrag til Cybercrop på Scrapsister's forum. Det blev til 1 LO, opgave nr 5: billedkunst i naturen. Da alle mine foto er pist væk måtte jeg lige en tur i haven og jeg kunne også hente et foto her fra bloggen. Det er svært at se, men jeg har lavet dråber på papiret i blå farver og tegnet skygger på. Teksten er skåret med Robo'en ligesom luppen.

Opgave 2: ABC - lav et kort hvor der bruges Thickers eller chipbord. K'et er et chipbord som var med i en æske vi købte på vores tur til USA for 2 år siden. Papirene er digitalt papir fra: Damayani's Winter Party

Opgave 6: SuzziQ tegner og fortæller - lav et kort efter denne skitse. Rammerne er igen skåret på Robo'en. Det farvelagte stempel er fra Panduro.

Opgave 8: Color med beautiful - brug en af følgende farvekombinationer til et kort. Sort/hvid/sølv eller Blå/hvid/sølv eller rød/sort/guld eller grøn/sort/guld

Sådan kom mit kort til at se ud:

Det er mit første forsøg med tør embossing på min Big shot. Jeg har ikke nogen speciel plade, så jeg skar 4 scallop cirkler med robo lagde dem på pladen oven på den det blå karton så 10 skumklude og derefter endnu en pladen og 6 ark karton. Derefter var det bare at dreje på håndtaget og vupti så blev der et flot forhøjning i kartonen. Jeg tegnede en streg langs cirklen og kom sølv embossingspulver på, stemplede tulipaner dryssede dem med hvidt/sølv pulver varmede det hele. Flot resultat syntes jeg selv.

Der var en bonus opgave: Nytår - Lav noget du kan bruge nytårsaften.Jeg lavede en blomst til håret af 2 lilla farver, som blev embosseret på hvert blad og bradsen i midten fik også en gang sølv. Der blev også til et par øreringe blot med mindre blomster. Nu kræver det bare en flot kjole, så er jeg klar til at gå ind i det nye år.

Jeg var så heldig at jeg vandt på denne opgave.

Det blev til et langt indlæg idag, tak for besøget. Du må meget gerne skrive en hilsen under kommentarer

Ingen kommentarer: